Can't let her go

 
Hey you guys! 
 
Eftersom hösten börjar krama oss allt hårdare bestämde jag mig för att ändra om designen lite. Det känns mycket bättre, snyggare, fräshare och ja, jag trivs jättebra med den! 
 
Pga att det alltid brukar bli problem när man leker med kodmallarna och texter hoppar hit och dit bestämde jag mig för att rätt och slätt lösenordsskydda bloggen under dessa tjugofyra timmar just så att allt skulle vara i princip klart tills ni tittade in! Det återstår lite finlir förstås och kanske något mer drastiskt om jag är på sådant humör men jag lovar att förvarna er nästa gång några förändringar sker! 
 
 
Jag kan i vart fall nu förvarnar er med att säga att kapitel 26 kommer upp här inom kort så håll utkik! 
 
But until then....
 
 
Goodbye my lovers! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


["Fallin' in love"] Det finns bara en sak på denna jord som jag kan beskriva med ord som magi, kärlek, drömlikt, förtrollande, fantastiskt och alldeles alldeles underbart. Kan ni gissa vad? Jo, One direction. Förutom det faktum att deras musik får mina tankar att flyga åttioåtta jordvarv fram och tillbaka så värker det till i hjärtat när de bästa textremsorna sjungs. Därför vill jag nu försöka förvandla allt detta magiska till en novell om dessa fem varelser. Beredda?
RSS 2.0